دانلود بازی life is strange زیر نویس فارسی

دانلود بازی life is strange زیر نویس فارسی


تاریخ ویرایش: 4 سال قبل

صاحب آگهی: p30game4
ایمیل: info at p30game.com
چت با صاحب آگهی

مزیت های دانلود بازی زیر نویس فارسی


دانلود بازی زیر نویس فارسی یکی از آپشن های جدیدی از وب سایت های ارائه دهنده ی خدمات دانلود بازی است که توجه بسیاری از گیمر ها را به خود معطوف کرده است. شما با بهره مندی از دانلود بازی های زیر نویس فارسی می توانید از مزیت های مختلفی اعم از موارد زیر بهره مند شوید:

درک به مراتب بهتر و واضح تری از ماجرای بازی خواهید داشت.
می توانید بسیاری از ترفند های بازی را کشف کنید.
بازی همواره سرگرم کننده تر و جذاب تر از معمول می شود.
برای رسیدن به آخر بازی و فهمیدن نتیجه کنجکاوی و اشتیاق بیشتری پیدا می کنید.
در مراحل بازی آگاهانه تر و بهتر پیش روی خواهید کرد.
و موارد بسیار زیاد دیگری از این دست.

زیرنویس بودن بازی ها همواره در بازی هایی که داستان محور هستند و بر پایه ی سناریو ای مشخص پیشروی می کنند، از اهمیت بسزایی برخوردار است؛ لذا همان طور که گفتیم در این صورت مزیت های پر شماری شامل روند موفقیت گیمر ها حین بازی می شود. دانلود بازی life is strange 1 (زندگی عجیب است) یکی از بازی هایی محسوب می شود که نسخه ی زیرنویس دار آن از متقاضیان بالایی برخوردار است. اگر در مورد این بازی جذاب شنیده باشید، احتمالاً می دانید دارای مضمون ماجرجویانه ای است که همواره دیالوگ های متعددی در میان شخصیت های بازی رد و بدل می شود. برای این که بتوانید مراحل بازی را بدون سردرگمی و آگاهانه تر پشت سر بگذارید نیز لازم است دیالوگ های رد و بدل شده را به خوبی بفهمید و درک کنید. در این جاست که امکان دانلود بازیlife is strange 1 زیرنویس فارسی مورد توجه ویژه ی گیمر ها قرار گرفت.






فرایند دانلود بازی life is strange 1 زیرنویس فارسی

برای دانلود بازی life is strange 1 زیرنویس فارسی نباید به هر وب سایت و مرجعی اعتماد کنید و این فرایند را سرسری بگیرید. به طور کلی لازم است برای دانلود هر برنامه و اپلیکیشنی دقت و توجه بالایی داشته باشید تا با مشکل مواجه نشوید، لذا اگر از مرجعی نامعتبر و شناخته نشده به دانلود بازی های زیر نویس فارسی، از جمله دانلود بازی life is strange 1 بپردازید، ممکن است با مشکلاتی نظیر ویروسی شدن دستگاه، بی کیفیت بودن بازی، نصب نشدن بازی و ... مواجه شوید .

اگر در فرایند دانلود بازی life strange 1 زیرنویس فارسی به نکات زیر توجه کنید مطمئناً رضایتمندانه ترین دانلود را خواهید داشت:

وب سایتی را انتخاب کنید که دارای نشان اعتماد است.
از انتخاب وب سایت های تازه تاسیس شده حدالامکان خودداری نمایید.
نظر سنجی دانلود کننده های قبلی را بررسی کنید.
و موارد دیگری از این قبیل.






بازی life is strange 1 بشناسیم

این بازی به گونه ای است که گیمر در جایگاه شخصیتی به نام مکس کاولفید قرار می گیرد. مکس دختر آرام، گوشه گیر و کم حرفی است که بعد از مدت ها به زادگاه خود بازگشته و در کلاس های عکاسی شرکت می کند. او علاقه زیادی به عکاسی و دوربین، به خصوص دوربین های قدیمی تر دارد. به طور کلی بازی بر اساس ماجراهایی که پیرامون مکس اتفاق می افتد، طراحی شده است. با توجه به ویژگی های شخصیتی مکس سوال این جاست که چه ماجراهایی می تواند به دنبال یک دختر آرام و خجالتی باشد؟

برای جواب دادن به این پرسش لازم است درباره ی جذاب ترین قسمت بازی بگوییم، در حقیقت ماجرا ها زمانی اطراف مکس تداعی می شوند که او از قابلیت خارق العاده ای در وجودش با خبر می شود. قابلیتی که می تواند با استفاده از آن زمان را به عقب برده و از بروز اتفاقات بد و ناگوار جلوگیری کند .

مکس زمانی وجود این قابلیت بی نظیر را در خود کشف کرد که توانست به صورت ناخدآگاه دوست قدیمی خود را در برابر خطر نجات دهد. دقیقاً همزمان با کشف این قابلیت اتفاقات عجیب و غریبی در شهر رخ می دهد که شایعاتی بر اساس شروع آخرالزمان پیرامون این اتفاقات وجود دارد. وجود این قابلیت و رخداد های عجیب سطح شهر سبب بروز ماجرا های هیجان انگیزی اطراف این دختر آرام و خجااتی می شود. در حقیقت مکس می کوشد با بهره مندی از قابلیتی که دارد و به کمک دوستش از اطرافیان خود در برابر خطرات محافظت کند که در این بین اتفاقات جذاب و هیجان انگیزی رخ می دهد.

 
ثبت نظر یا سوالRegister comments or questions
نام و نام خانوادگیfirst name and last name
ارسال
نظراتComments  (1)
ترتیب
رضا بهمنی کد: 47066

بازی خیلی عالیه

پاسخ
1401/10/28
ans_result_47066
کلمات کلیدی: دانلود بازی life is strange
دلار: 61,810تومانبیت کوین: 62,905 دلار
618100
fa