عرضه انواع لوازم خانگی در فروشگاه اینترنتی تخفیف بازار

عرضه انواع لوازم خانگی در فروشگاه اینترنتی تخفیف بازار


تاریخ ویرایش: 5 سال قبل

صاحب آگهی: salemart
ایمیل: salemart.ir at gmail.com
آدرس: بخش مرکزی ، شهر بانه، شهرک توحید ، بلوار مستضعفین ، کوچه واعظی ، پلاک 0 ، طبقه همکف - کردستان - بانه - بلوار شهدا - پاساز گلستان - ورودی 5 - پلاک 202
چت با صاحب آگهی

امروزه با توجه به نیاز های مردم و کمبود وقت فروشگاه های زیادی در سطح اینترنت ایجاد شده اند که به عرضه انواع لوازم و خدمات مشغول می باشد و با توجه به بزرگ و کوچک بودن فروشگاه ها هرکدام بخشی از نیاز های مشتریان را پوشش می دهند . فروشگاه های اینترنتی در سال های اخیر رشد زیادی داشته اند و در این میان تنها فروشگاه های که اعتبار بیشتر داشته اند و توانسته اند نیاز ها را به بهترین شیوه پاسخ بدهند دوام داشته اند .


فروشگاه اینترنتی تخفیف بازار یکی از فروشگاه های بزرگ اینترنتی در سطح ایران است که چندسالی است به فعالیت مشغول است و دارای مشتریان بسیاری است که توانسته اعتماد آنها را جلب کند.



رسولی مدیر فروشگاه تخفیف بازار، با بیان اینکه فروش اینترنتی کالاهای مختلف در سال های اخیر به دلیل صرفه جویی در زمان و هزینه مورد استقبال طیف های گسترده ای از مردم قرار گرفته است، گفت: این نوع خرید، با گسترش استفاده از خدمات اینترنتی روز به روز در حال گسترش است اما برخی کالاها مثل لوازم خانگی برقی شرایط خاص خود را دارند و باید دغدغه های مشتریان را نیز در فروش آنها لحاظ کرد.


در فروشگاه تخصصی تخفیف بازار که به نشانی www.salemart.ir در دسترس می باشد و به عرضه انواع لوازم خانگی مشغول است . با اشاره به لزوم تضمین اصالت و کیفیت لوازم خانگی برقی و تجهیزات ارتباطات همچون گوشی تلفن همراه افزود: در صورتی که لوازم خانگی برقی فاقد اصالت و کیفیت باشند، مصرف کننده بلافاصله بعد از اولین بار استفاده یا بعد از مدت کوتاه در استفاده از آن وسیله به مشکل برخورد می کند و هزینه ای که برای خرید آن کالا انجام شده از بین می رود.


در فروشگاه تخفیف بازار همه تلاشها در راستای از بین بردن دغدغه و نگرانی خریداران، کیفیت و اصالت همه اجناس این فروشگاه صورت می گیرد و همچنین ایشون تصریح کرد: محصولاتی که در فروشگاه تخفیف بازار به مشتریان عرضه می گردد به طور متوسط 20 تا 30 درصد زیر قیمت بازار هستند. به علاوه ما مدعی هستیم که اجناس درج شده در فروشگاه تخفیف بازار که شامل انواع تلویزیون، یخچال، فریزر، یخچال - فریزر ساید بای ساید، ماشین لباس شویی و دیگر لوازم خانگی برقی و همچنین انواع گوشی های موبایل در این فروشگاه، اصل و دارای کیفیت مناسب هستند و در صورتی که کالایی فاقد این ویژگی ها باشد به سرعت توسط ما پس گرفته می شود.


از جمله کالاهای عرضه شده انواع کولرگازی در برند های گوناگون مانند کولر گازی ال جی ، کولر گازی اجنرال ، کولرگازی سامسونگ ، کولرگازی بوش ، کولرگازی هیتاچی است و هرکدام از برندها در توان های مختلف عرصه می شوند مانند :


کولرگازی 12000 اجنرال ، کولرگازی 18000 اجنرال ، کولرگازی 24000 اجنرال ، کولرگازی 30000 اجنرال


کولر گازی 12000 ال جی ، کولرگازی 18000 ال جی ، کولر گازی 24000 ال جی ، کولرگازی 30000 ال جی و ....


که البته هرکدام از این محصولات دارای ویژگی های متفاوتی هستند که برای اطلاعات بیشتر باید به سایت مراجعه کنید . غیر از این وسایل انواع مانند یخچال ساید بای ساید ، یخچال دوقلو و یخچال بالا پایین عرضه می گردد ودر شاخه یخچال ها انواع برندها عرضه می گردد مانند یخچال دوقلو سامسونگ ، یخچال ساید بای ساید ال جی ، یخچال ساید بای ساید rs51 و در شاخه ماشین لباسشویی ال جی و ماشین ظرفشویی در انواع مدل عرضه می شود .


در فروشگاه تخفیف بازار مشتری در هنگام ثبت سفارش تنها هزینه ارسال را به عنوان بیعانه پرداخت می کند و مابقی را در زمان تحویل و در صورت صحت و سلامت فیزیکی و با تایید مشتری پرداخت می شود .


رسولی در پایان تاکید کرد اولویت های فروشگاه اینترنتی تخفیف بازار ترجیح سود کم پایدار به سود بالا و گذرا، بهبود کیفیت محصولات و خدمات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارایه خدمات نوین، خدمت رسانی به جامعه و کمک به رشد و توسعه فرهنگ استفاده از اینترنت، دسترسی آسان به اطلاعات کامل محصولات، امکان مشاوره و تسهیل در فرآیند انتخاب محصولات، ارتباط مستقیم با تامین کنندگان اصلی کالا، افزایش دانش فنی مشتریان قبل از خرید محصول، گسترش بازار با ایجاد و حفظ مشتریان وفادار، استراتژی پشتیبانی سایت برای حفظ و ارتقای رضایت مشتری و حذف محدودیت زمان و مکان در خرید برشمرد.


وی اصل مشتری مداری را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: در فروشگاه اینترنتی سلام بابا کسب رضایت حداکثری مشتریان را سرلوحه تمام برنامه ها و اقدامات ما قرار دارد و ما منافع خود را جدا از منافع مشتریان نمی بینیم.

 
ثبت نظر یا سوالRegister comments or questions
نام و نام خانوادگیfirst name and last name
ارسال
نظراتComments  (0)
ترتیب
کلمات کلیدی: عرضه انواع لوازم خانگی
دلار: 62,849تومانبیت کوین: 63,065 دلار
628490
fa