صرفه جویی در دستگاه های سرمایشی

صرفه جویی در دستگاه های سرمایشی


تاریخ ویرایش: 4 سال قبل

صاحب آگهی: koolerino
تلفن: 09181760574
ایمیل: info at koolerino.ir
چت با صاحب آگهی

در این مطلب قصد داریم به شما بگوییم که صرفه جویی در دستگاه های سرمایشی اشاره کنیم .و تکنولوزی های جدیدی که برای این کار وجود دارد را به شما بگوییم .



تکنولوژی جدید اینورتر سه گانه با AC ، با توجه به نیازها و انتظارات مشتریان طراحی شده است که عبارتند از : سیستخم سرمایشی با عملکرد سریع ، مصرف برق کمتر و سرمایش مناسب حتی در دمای بالاتر از 54 درجه سلسیوس ، به علاوه ، جدید ترین AC نیز با حالت Convertable همراه خواهد بود که این امکان را برای مشتری کولرگازی اجنرال فراهم می کند تا میزان سرمایش را مطابق تعداد افرادی که در اتاق حضور دارند تنظیم می کند .

سری جدید کولرگازی کم مصرف ، مجموعه انتظارات مشتریان از یک دستگاه تهویه هوا را براورده کرده است و نتیجه قابل قبولی را از نظر مشتریان در مورد کارایی در مصرف انرژی ، دوام ، تکنولوژی های خلاقانه و طراحی مدرن فراهم کرده است . پس این ویژگی یکی از مهم ترین فاکتور برای خرید این دستگاه ها می باشد که می توانیم این دستگاه ها را خریداری کنیم و از آن استفاده ببریم .

تکنولوژی اینورتر سه گانه از موتور 8 قطبی دیجیتال پیشرفته اینورتر استفاده کرده است که کارایی در مصرف انرژی و مصرف برق کمتر را به دنبال دارد . از طرفی تکنولوزی Power Boost نیز کارایی بیشتر به همراه صدا و لرزش کمتر را به همراه دارد .یکی دیگر از وسیله های مهم می توان به کولرگازی وایت وستینگ هاوس اشاره کرد که یکی از کم مصرف ترین دستگاه ها می باشد .

حالت Convertable نیز یکی دیگر از تکنولوژی های جدید است که این امکان را برای مشتریان فراهم می سازد تا وقتی در اتاق نشسته اید انرژی کم تری مصرف کنند . در واقع این حالت از ظرفیت کتر کمپرسور استفاده می کند در نتیجه میزان مصرف نیرو کاهش می دهد . امیدواریم مطلب صرفه جویی در دستگاه های سرمایشی برای شما مفید باشد و از آن لذت ببرید .

 
ثبت نظر یا سوالRegister comments or questions
نام و نام خانوادگیfirst name and last name
ارسال
نظراتComments  (0)
ترتیب
کلمات کلیدی: دستگاه های سرمایشی
دلار: 62,790تومانبیت کوین: 62,905 دلار
627900
fa