مسبی

جستجو در تالار گفتگو

متن
کاربر

روز

ماه

سال

مرتب سازی بر اساس

 

 

گروهها:

- زیرمجموعه ها

- مسابقات

- تبلیغات

- امکانات جدید مسبی

مباحث متفرقه

- رتبه بازاریابها

- ارسال پیام گروهی توسط بازاریاب

- افزایش موجودی بازاریاب

- بازاریابی برای محصولات دانلودی

- پیشنهاد

- جذب مشتری!!

- چگونگی گذاشتن لینک در وبلاگ

- حقوق و مزایای کار بازاریابها

- نظر در مورد حقوق ثابت بازاریاب ها

- تیم ارزیابی قیمتها و پورسانتها

- حقوق ثابت برای بازاریابها

- هدیه های مسبی به بازاریابها

- پارک دامین

- الگوریتم جدید گوگل

- افزایش فروش

- کانون تبادل کلیک بازار یابان

- حساب فعال طلایی

- سایت شخصی برای بازاریاب ها

- گزارش مشکل

- شکایت

- زیرمجموعه

- ایستگاه آگهی

- کیفیت کار درمسبی

- جلوگیری از هك شدن پنل کاربری

- ثبت سفارشات سرکاری و مزاحم

- گزارش هر گونه تخلف

- غیر فعال شدن محصولات

- بررسی کالاها و فروشندگان

- سرعت مسبی چگونه است؟

- روشهای کسب درآمد در مسبی

- مشاوره برای خرید پورتال مسبی

- ایمیل مارکتینگ

- معرفی فروشندگان معتبر

- تبلیغات خارج از اینترنت

- تالار گفتمان مسبی

- کد های جادویی پویا شد.

- تغییر قیمت و پورسانت محصولات

- کسب درآمد از طریق وبلاگ

- تاثیر تخفیف بر روی پورسانت

- طریقه ارتباط بازاریاب با فروشنده

- راه اندازی پرداخت آنلاین در مسبی

- ایجاد بخش کدهای اختصاصی

درج بنر تبليغاتي شما ...

تالار گفتمان مسبی، مکان مناسبی است تا شما اعضای سایت بتوانید تجربیات خود را در اختیار یکدیگر قرار دهید و موجب ارتقای سطح دانش و کسب و کار اینترنتی خود شوید.

مباحث متفرقه تعداد متنها: 1

مژگان آذرگون  (11:03   1396/6/16)

چهار جمله طلايي براي مشتريان عصباني

معذرت می خواهم
شاید مهم ترین و موثرترین جمله ممکن که بتوان به یک مشتری عصبانی و ناراضی گفت، همین جمله ساده باشد.
حتما این مشکل را به کمک هم، حل می کنیم
وقتی به مشتری تان یک محصول یا خدمت می فروشید، شما با او وارد یک رابطه تجاری شده اید. هنگامی که مشکلی به وجود آمد، آنها می خواهند بدانند که آیا شما حاضر به گوش دادن به حرفهایشان هستید یا می خواهید از زیر بار مسئولیت تجاری تان شانه خالی کنید؟
هر طور که شما می فرمایید، ما در خدمتیم
البته طرف مقابل می داند که این طور هم نیست که هر انتظاری که او بفرماید، شما برایش انجام خواهید داد! اما این جمله، ذهن او را از تمرکز بر منفی گرایی ناشی از نارضایتی، به سمت یافتن یک راه حل منصفانه سوق خواهد داد.
متشکریم
در دید اول، این طور به نظر می آید که این مشتری است که باید از اینکه شما مشکلش را حل کرده اید، متشکر باشد، اما دوباره فکر کنید. او هزینه ای برای خرید محصول یا خدمات شما پرداخت کرده است که آنطور که انتظار داشته، برایش کارایی نداشته است و همچنین زمانی را هم برای یافتن راه چاره ای برای آن صرف کرده است. از طرف دیگر، شما به احتمال زیاد، اطلاعات مفیدی را از یک خطای موجود در کارایی محصول یا خدمات خود، به دست آورده و راه حلی برای آن یافته اید. این ها همه، واقعا ارزش تشکر کردن را دارد.

کد: 19464گروه: مباحث متفرقه



ثبت متن در تالار گفتگو

موضوع مورد بحث: مباحث متفرقه

انتخاب موضوع

تیتر

متن

کد امنیتی

 

 

81