گروه تولیدی پوشاک تیرگان

گروه تولیدی پوشاک تیرگان

بر فرازآخرین مد پوشاک آقایان

HIGH END MEN'S FASHION

بزرگترین تولیدکننده پوشاک زمستانه ی مردانه در استان اصفهان

تولیدکننده برترین پوشاک مردانه با برند  ZOOMA

تامین کننده پوشاک سفارشی سازمانها و شرکت های بزرگ استان و کشور

تولیدکننده انواع پوشاک زمستانه ی مردانه شامل پالتو , اورکت ,کاپشن و کت اسپرت

گروه تولیدی پوشاک تیرگان بزرگترین تولید کننده پوشاک زمستانه ی مردانه در استان اصفهان آمادگی خود را برای همکاری با سازمانها , شرکتها و کارخانه ها جهت تامین پوشاک زمستانه ی مورد نیاز ایشان اعلام می دارد.
این گروه تولیدی با پشتوانه ی بیش از ربع قرن فعالیت پیوسته و موفق در زمینه ی تولید کاپشن و اورکت مردانه و انجام دهها تجربه ی رضایت بخش در همکاری با شرکت ها و سازمان های بزرگ آماده ارائه ی خدمات مطلوب به شما هموطنان عزیز می باشد.
گروه تولیدی پوشاک تیرگان تولید کننده کاپشن , اورکت و پالتوی مردانه با برند انحصاری و شناخته شده ی خود ZOOMA و حضور در سطح نخست تولید اورکت مردانه ی کشور و بهره گیری از آخرین و به روزترین دستاوردها و رقابت شانه به شانه با تولید کننده های جهانی , آماده تامین نیازهای شما با بهترین کیفیت و در کوتاهترین زمان ممکن می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از رزومه ی کاری و بازدید از کلکسیون زمستانه ی سال با ما تماس بگیرید.
مدیر فروش: اصغر عرب بیگی 09133188363

کت اسپرت مردانه کلاهدار مدل کنان

کت اسپرت کلاهدار کنان محصولی از گروه تولیدی پوشاک تیرگان

 

 کت مردانه کلاهدار کنان (KENAN) یک کت یقه انگلیسی چهار جیب از پارچه مموری کره ای و در دو رنگ مشکی و سورمه ای می باشد. ویژگی برجسته کت کنان طراحی به روز و اسپرت , تن خور و تن نشین عالی و جنس مواد درجه یک به کار رفته در آن است.این کت یک پیشنهاد دوستانه برای آنانی است که می خواهند متفاوت باشند و در بین دیگران بدرخشند.

کت مردانه کلاهدار کنان از پارچه مموری کره ای تولید شده است.این کت در دو رنگ مشکی و سورمه ای می باشد که هر دو رنگ جذاب و دارای تنالیته ی بالا هستند و در صدر طیف رنگی خود قرار دارند. این پارچه در برابر نور خورشید بسیار پایدار بوده و رنگ زیبای مشکی و سورمه ای خود را حفظ می کند و تا پایان عمر مفیدش به همان رنگ اولیه خود باقی خواهد ماند. همچنین این پارچه نیمه ضدبارانی هم می باشد و همه ی اینها در حالی است که ویژگی برجسته و بارز آن خاصیت ضدچروک بودن آن است به گونه ای که اگر این پارچه را در مشت خود مچاله کنید و فشار دهید تا پر از چروک شود به آسانی و با دست کشیدن روی آن می توانید آن را به حالت صاف و بدون چروک قبل بازگردانید.

کت مردانه کنان یک کت اسپرت یقه انگلیسی چهار جیب و کلاهدار است که کلاه و سجاف متصل به آن توسط زیپ از کت جدا می شود. برای آستری آن هم از یک آستری ویژه (استری کره ای براق )استفاده شده است تا داخل کت هم پا به پای ظاهر آن جذاب و جوان پسند باشد .

کت مردانه کنان در دو رنگ مشکی و سورمه ای و در سه سایز 48 , 50 ,و 52 آماده شده است.

 

کت اسپرت مردانه مدل کنان

کت اسپرت کنان محصولی از گروه تولیدی پوشاک تیرگان

 

کت مردانه کنان (KENAN) یک کت یقه انگلیسی چهار جیب از پارچه مموری کره ای و در دو رنگ مشکی و سورمه ای می باشد. ویژگی برجسته کت کنان طراحی به روز و اسپرت , تن خور و تن نشین عالی و جنس مواد درجه یک به کار رفته در آن است.این کت یک پیشنهاد دوستانه برای آنانی است که می خواهند متفاوت باشند و در بین دیگران بدرخشند.

کت مردانه کنان از پارچه مموری کره ای تولید شده است.این کت در دو رنگ مشکی و سورمه ای می باشد که هر دو رنگ جذاب و دارای تنالیته ی بالا هستند و در صدر طیف رنگی خود قرار دارند. این پارچه در برابر نور خورشید بسیار پایدار بوده و رنگ زیبای مشکی و سورمه ای خود را حفظ می کند و تا پایان عمر مفیدش به همان رنگ اولیه خود باقی خواهد ماند. همچنین این پارچه نیمه ضدبارانی هم می باشد و همه ی اینها در حالی است که ویژگی برجسته و بارز آن خاصیت ضدچروک بودن آن است به گونه ای که اگر این پارچه را در مشت خود مچاله کنید و فشار دهید تا پر از چروک شود به آسانی و با دست کشیدن روی آن می توانید آن را به حالت صاف و بدون چروک قبل بازگردانید.

کت مردانه کنان یک کت اسپرت یقه انگلیسی چهار جیب است . یقه ی آن را هم به حالت یقه انگلیسی خوابیده روی کت و هم به حالت یقه ایستاده می توان استفاده کرد . جلوی کت نیز هم با دکمه و هم با زیپ بسته می شود. برای آستری ان هم از یک آستری ویژه (استری کره ای براق )استفاده شده است تا داخل کت هم پا به پای ظاهر آن جذاب و جوان پسند باشد .

کت مردانه کنان در دو رنگ مشکی و سورمه ای و در سه سایز 48 , 50 ,و 52 آماده شده است.

 

پالتو مردانه مدل سانژه

پالتو مردانه سانژه محصولی از گروه تولیدی پوشاک تیرگان

 

نیم پالتو مردانه سانژه (SANJEH) از فوتر طرحدار بسیار مرغوب و جذابی تولید شده است.این پالتو , کلاهدار جداشو می باشد. ترکیب جنس فوتر به کار رفته و طراحی مدرن و به روز این پالتو آن را تبدیل به پالتویی ایده آل برای جوانان خوش پوش و خوش سلیقه کرده است . گستردگی رنگبندی و تنوع سایز آن باعث شده است که هیچ کس از داشتن آن بی بهره نماند و همه پالتوی دلخواه خود را در آن پیدا کنند.

نیم پالتو مردانه مدل سانژه از پارچه فوتر طرحدار تولید شده است.پارچه فوتر به کار رفته در پالتوی سانژه از کیفیت جنس عالی و طرح جذاب و خوش آب و رنگی برخوردار است. کیفیت بی نقص این پارچه عمر مفید طولانی به پالتو سانژه بخشیده و طرح دوست داشتنی آن نیز آن را پالتویی باب طبع جوانان شیک پوش و مشکل پسند کرده است. این پالتو در شش رنگ مشکی , سورمه ای , مدادی تیره, مدادی روشن , قهوه ای تیره و قهوه ای روشن تهیه شده است.

نیم پالتو مردانه سانژه دارای کلاه جداشو می باشد. کلاه و سجاف متصل به آن توسط زیپ از بدنه پالتو جدا می شود و پالتو سانژه تبدیل به پالتویی با یقه ایستاده می گردد.این پالتو قابلیت بسته شدن دکمه ها تا زیر گردن را دارد و از طراحی زیبا و به روزی برخوردار است. جنس آستری استفاده شده در آن از آستری و پشم و شیشه دوخته شده می باشد.

 

پالتو مردانه سانژه در چهار سایز 48 ,50 ,52 و 54 آماده شده است.

 

پالتو مردانه