مسبی

جستجو در تالار گفتگو

متن
کاربر

روز

ماه

سال

مرتب سازی بر اساس

   

گروهها:

زیرمجموعه ها

مسابقات

تبلیغات

امکانات جدید مسبی

مباحث متفرقه

رتبه بازاریابها

ارسال پیام گروهی توسط بازاریاب

افزایش موجودی بازاریاب

بازاريابي براي محصولات دانلودي

پيشنهاد

جذب مشتري!!

چگونگي گذاشتن لينک در وبلاگ

حقوق و مزاياي کار بازاريابها

نظر در مورد حقوق ثابت بازارياب ها

تيم ارزيابي قيمتها و پورسانتها

حقوق ثابت براي بازاريابها

هديه هاي مسبي به بازاريابها

پارک دامين

الگوريتم جديد گوگل

افزايش فروش

کانون تبادل کليک بازار يابان

حساب فعال طلايي

سايت شخصي براي بازارياب ها

گزارش مشکل

شکايت

زيرمجموعه

ايستگاه آگهي

کيفيت کار درمسبي

جلوگيري از هك شدن پنل کاربری

ثبت سفارشات سرکاري و مزاحم

گزارش هر گونه تخلف

غير فعال شدن محصولات

بررسي کالاها و فروشندگان

سرعت مسبي چگونه است؟

روشهاي کسب درآمد در مسبي

مشاوره براي خريد پورتال مسبي

ايميل مارکتينگ

معرفي فروشندگان معتبر

تبليغات خارج از اينترنت

تالار گفتمان مسبي

کد هاي جادويي پويا شد.

تغيير قيمت و پورسانت محصولات

کسب درآمد از طريق وبلاگ

تاثير تخفيف بر روي پورسانت

طريقه ارتباط بازارياب با فروشنده

راه اندازي پرداخت آنلاين در مسبي

ايجاد بخش کدهاي اختصاصي

تالار گفتمان مسبی، مکان مناسبی است تا شما اعضای سایت بتوانید تجربیات خود را در اختیار یکدیگر قرار دهید و موجب ارتقای سطح دانش و کسب و کار اینترنتی خود شوید.

تعداد متنها: 1503
صفحه 1
...

حامد کاظمي  (00:41   1396/7/13)

ثبت خودکار محصولات بازديد شده
با سلام خدمت آقای مهندس احمدی گرامی
شاید بد نباشد جهت راحتی بازدیدکنندگان و کمک به افزایش احتمال خرید، لیست محصولات بازدیدشده توسط هر بازدیدکننده در هر صفحه‌ای که بازدید می‌کند نمایش داده شود؛ به‌طوری که با رفتن به صفحات دیگر، لیست مذکور همچنان قابل رویت و جلو چشم وی باشد یا امکان افزودن محصولات مورد علاقه ایشان به «لیست علاقمندی‌ها» ایجاد شود.
با سپاس

کد متن: 19531
گروه:
امکانات جدید مسبی



مژگان آذرگون  (11:03   1396/6/16)

چهار جمله طلايي براي مشتريان عصباني

معذرت می خواهم
شاید مهم ترین و موثرترین جمله ممکن که بتوان به یک مشتری عصبانی و ناراضی گفت، همین جمله ساده باشد.
حتما این مشکل را به کمک هم، حل می کنیم
وقتی به مشتری تان یک محصول یا خدمت می فروشید، شما با او وارد یک رابطه تجاری شده اید. هنگامی که مشکلی به وجود آمد، آنها می خواهند بدانند که آیا شما حاضر به گوش دادن به حرفهایشان هستید یا می خواهید از زیر بار مسئولیت تجاری تان شانه خالی کنید؟
هر طور که شما می فرمایید، ما در خدمتیم
البته طرف مقابل می داند که این طور هم نیست که هر انتظاری که او بفرماید، شما برایش انجام خواهید داد! اما این جمله، ذهن او را از تمرکز بر منفی گرایی ناشی از نارضایتی، به سمت یافتن یک راه حل منصفانه سوق خواهد داد.
متشکریم
در دید اول، این طور به نظر می آید که این مشتری است که باید از اینکه شما مشکلش را حل کرده اید، متشکر باشد، اما دوباره فکر کنید. او هزینه ای برای خرید محصول یا خدمات شما پرداخت کرده است که آنطور که انتظار داشته، برایش کارایی نداشته است و همچنین زمانی را هم برای یافتن راه چاره ای برای آن صرف کرده است. از طرف دیگر، شما به احتمال زیاد، اطلاعات مفیدی را از یک خطای موجود در کارایی محصول یا خدمات خود، به دست آورده و راه حلی برای آن یافته اید. این ها همه، واقعا ارزش تشکر کردن را دارد.

کد متن: 19464
گروه:
مباحث متفرقه



مژگان آذرگون  (13:58   1396/6/15)

پنج تيپ شخصيتي که احتمال ارتقاي شغلي بيشتري دارند
پنج تیپ شخصیتی که احتمال ارتقای شغلی بیشتری دارند
بعضی تیپ‌های شخصیتی بیش‌تر از دیگران احتمال دارد در محل کار ترفیع بگیرند. همان‌طور که بسیاری از کارفرمایان می‌دانند، نگرش و ویژگی‌های شخصیتی یک متقاضی، نقش بزرگی در خوب عمل کردن آن فرد در محل کار دارد. در این مطلب با پنج تیپ شخصیتی که به آسانی ترفیع می‌گیرند، آشنا می‌شوید.
۱. مردم‌دار: مشتریان، کارمندان و روسا این فرد را می‌پسندند. او شخصیتی دلپذیر دارد که با دیگران خوب کنار می‌آید و دیگران از معاشرت با او لذت می‌برند.
۲. تفویض‌کننده: وقتی کارکنان سطوح پایین، فرصت شرکت در یک پروژه‌ گروهی را به‌ دست می‌آورند، همیشه در بین آنان دست‌کم فردی خواهد بود که مقام رهبری را بپذیرد.
۳. سازگار: این فرد قدرت یادگیری سریعی دارد و به خوبی خود را با ماموریت و کارش سازگار می‌کند. هوش و بصیرت او در ایفای هر وظیفه‌ جدیدی، او را یاری می‌کند.
۴. تصمیم‌گیر: فردی که در تصمیم‌گیری مصمم و بی‌پروا است، شغل رهبری برازنده‌ او است. او توانایی صدور دستورات سریع و موثر وظایف راهبردی را دارد.
۵. اخلاق‌مند: مهم نیست که وظیفه‌اش چیست، او همه‌ کارها را با حس پایبندی به اصول اخلاقی و کمال‌گرایی به انجام می‌رساند. این شخص هیچ‌وقت نمی‌کوشد به قیمت قربانی کردن همکارانش پیشرفت کند.

کد متن: 19458
گروه:
مباحث متفرقه



مژگان آذرگون  (10:40   1396/6/15)

نبايد هاي کسب و کارهاي کوچک و کارآفرينانه

بدون بررسی ایده وارد بازار نشوید.
منحنی عمر محصولات را دست کم نگیرید.
هیچ گاه رهبری بازار را از دست ندهید.
به اعداد و ارقام اعتماد نکنید.
نسبت به بازاریابی خودتان، محصولتان و شرکتتان بی‌اعتنا نباشید.
نسبت به بازخوردهای نمایندگان و مشتریان بی‌اعتنا نباشید.
هدفتان پول نباشد.
توافقات مهم و نقش شرکا را دست کم نگیرید.
اگر با شریکتان اهداف و استراتژی های مشترک ندارید، شریک نشوید.
روابط شخصی و کاری تان را به خصوص در حوزه مالی قاطی نکنید.
بی‌اخلاقی نکنید.
تمرکز روی کارتان را از دست ندهید.
بی‌اصول نباشید.
عوامل غیرقابل کنترل را دست کم نگیرید.
هزینه اضافی نکنید. کوچک شروع کنید.
با مشاورین خبره مشورت کنید و به نظرات آنها توجه کنید.

کد متن: 19457
گروه:
مباحث متفرقه



مژگان آذرگون  (18:29   1396/6/14)

چند راه براي اينکه در محل کار به شما احترام بگذارند
همه‌ ما در زندگی حرفه‌ای، به دنبال احترام هستیم. خیلی‌ها دوست دارند در محل کارشان مورد احترام دیگران قرار گیرند، ولی ما خیلی وقت‌ها در مورد روش به‌دست آوردن این احترام اشتباه می‌کنیم. در مطلب زیر، چند راهکار موثر در این زمینه ارائه شده است.
اعتماد‌به‌نفس نشان دهید
کارفرماهای شما باید از رفتارتان متوجه شوند که شما به انتخاب خودتان برای آنها کار می‌کنید. اجازه ندهید ترسِ از دست دادن شغل، مانع پیشرفت‌تان شود.
به همکارا‌نتان احترام بگذارید
هرچند، همیشه با همکارانتان توافق کامل ندارید، باید با هر کسی که در طول روز کاری با وی برخورد می‌کنید، با احترام و حرفه‌ای برخورد کنید.
به شایعات دامن نزنید
هرچند، شاید گاهی وسوسه شوید که به شایعات گوش کنید و آن‌ها را برای دیگران تعریف کنید، اما این کار باعث می‌شود در نظر دیگران برای حفظ اطلاعات محرمانه، غیر‌قابل‌اعتماد جلوه کنید.
دانش‌تان را با همکارانتان به اشتراک بگذارید
این عمل نشان می‌دهد شما به توانایی‌های آن‌ها برای مقابله با موقعیت‌های جدید ایمان دارید و آن‌قدر به آن‌ها اعتماد دارید که این دانسته‌های ارزشمند را با آن‌ها در میان می‌گذارید.

کد متن: 19455
گروه:
مباحث متفرقه



حبيب آتش پنجه  (14:35   1396/5/26)

راهنمايي.خانم صادقي
با سلام
در تکمیل صحبت جناب مهندس
تنها ارسال لینک به افراد که نمیدانم به چ صورت انجام داده اید
ارسال لینک ها در انجمن ها،تالار های گفتمان سایت های درج آگهی،ایمیل و تلگرام
و ارسال لینک در وبلاگ یعنی ساخت وبلاگ می تواند به فروش شما کمک کند
بیشترین خریداران از موتور جستجو جذب می شوند تنها کافیست شما 10 محصول در صفحات برتر و اول گوگل داشته باشید تا درآمدی بسیار عالی را تجربه کنید

کد متن: 19388
گروه:
حقوق و مزاياي کار بازاريابها



محمد احمدي  (09:28   1396/5/24)

خريد محصولات و فروش آنها براي کسب درآمد
سلام جناب آقای عابدینی
بله اما روش کار به این صورت است:
شما می توانید در یک مرورگر دیگر، با وارد کردن یکی از لینکهای بازاریابی خود وارد سایت شده و یک ثبت نام دیگر انجام دهید تا زیرمجموعه خودتان شوید. سپس محصولات مورد نظر خود را از طریق پنل کاربری جدیدتان خریداری کنید.
با این روش، هر خریدی که در پنل کاربری جدیدتان انجام دهید پورسانت آن به پنل کاربری اصلی شما افزوده می شود و می توانید پورسانت خود را برداشت کنید.
موفق باشید.

کد متن: 19366
گروه:
زیرمجموعه ها



حبيب آتش پنجه  (23:31   1396/4/28)

تغييرات دکمه خريد در مسبي
سلام جناب مهندس
تغییرات دکمه خرید در فروشگاه به نظر اینجانب حقیر خیلی خوب شده است و امیدوارم پیشرفت های جدید در مسبی باعث افزایش چشمگیر کاربران عزیز شود
یک طراح وقتی موفق تر است که در تعامل نزدیک با کاربرانش باشد به همین جهت از دوستان عزیز که شاهد تغییرات امکانات در مسبی هستند خواهشمندیم تا نظرات خود را حتی اگر به نظرشان بی اهمیت بود عنوان کنند و درباره هر تغییری نظر بدهند
چرا که فراهم شدن امکانات بهتر در مسبی به افزایش درآمد تمام مجموعه منجر می شود و یکی از پایه های افزایش درآمد بازاریابان همین هست که مسبی بتواند ورودی ها را هر چه بیشتر تبدیل به فروش نهایی کند

کد متن: 19258
گروه:
امکانات جدید مسبی


صفحه 1
...

ثبت متن در تالار گفتگو

انتخاب موضوع

تیتر

متن

کد امنیتی

 

 

340